středa 17. prosince 2014

Seznámení s regresí

Hlubinná regrese

je metoda, kterou osobně považuji za velký dar. Dělám ji velmi ráda a těší mne pozorovat, jaké úžasné výsledky přináší.

Regrese jsem se naučila u nádherného člověka jakým je Míla Lukášová. Její lidský přístup se mnou hluboce rezonuje, a proto jsem si ji zvolila jako svou učitelku, čehož rozhodně nelituji. Je mi velkým vzorem a inspirací.

Tato metoda je specifická tím, že jde do hloubky problému. Nachází primární trauma způsobující obtíže, se kterým pak nadále pracuje.

Často si všimneme, že se napříč životem dostáváme do obdobných situací. A to tak dlouho, dokud je nevyřešíme, nepochopíme.

Někteří klienti chtějí vyřešit jeden určitý problém a to se pak dá zvládnout za jedno sezení. Jiní na sobě chtějí pracovat a takzvaně se vyčistit. To je pak běh na delší trať a vícero sezení, neb rozhodně nikomu neslibuji, že jedním sezením se vyřeší celý život, plný dílčích traumat. Není ovšem nutné podstupovat regrese nějak často, nýbrž tak, jak klient cítí, že je třeba, nebo zvládne.

Bohužel internetem a mezi lidmi koluje spousta nepřesných informací a mýtů o tom, jak to celé probíhá. Jedním z nejzásadnějších mýtů je sezení probíhající v hypnóze. V každém případě se nejedná o hypnózu !! Klient se uvádí do takzvané alfa hladiny, což je stav těsně před usnutím. Tedy v průběhu klient normálně komunikuje a vnímá, jen se díky hladině alfa dostane i do svého podvědomí.
Často se také lidé bojí minulých životů. Z obavy, co se odhalí. Tam se můžeme dostat, ale je to zřídkavé. Většinou se řeší současný život. Nejvíce traumat si totiž odnášíme z doby prenatální, porodní a z dětství.

Chápu každého, kdo si myslí, že minulé životy jsou nesmysly. Sama jsem k tomu tak přistupovala, dokonce i v době, kdy jsem se regrese učila. Říkala jsem si tehdy, že mozek člověka dokáže vyplodit různé věci. Ale pak jsem si tím sama prošla. No, nemohu na 100% tvrdit, že to byly skutečně minulé životy, ale zážitky to byly velmi silné. Nicméně si myslím, že je úplně jedno, zda se o minulý život skutečně jedná. Jediné důležité je, že regrese funguje a přináší úlevu a výsledky.

Žádné komentáře:

Okomentovat