středa 17. prosince 2014

Výživové poradenství

Nabízím vytvoření výživového plánu.
 
Vystudovala jsem školu Acitve-welness coby výživový poradce. K tomu mě dovedla osobní zkušenost. Poté, co jsem po 4 letech nepřetržitého kojení přestala, nabrala jsem velmi rychle kila navíc. Snažila jsem se je pak shodit, ale teprve po najetí na ucelený systém se mi to povedlo. Sundala jsem 14 kg. Pochopila jsem tehdy, že nestačí jen držet dietu, nebo jen cvičit. Nebo jen cvičit a držet dietu. Vše je navzájem propojeno a ovlivňováno. Mohou se dostavit úspěchy a kila jdou dolů, efekt ale není trvalý. Můj úspěch v tomto směru mě natolik navnadil, že jsem se rozhodla myšlenku a zkušenost posílat dál.

Systém poradenství, který jsem přijala za svůj, kombinuje tradiční medicínu (čínskou, či ajurvédu) s internistou, fyzioterapií a psychikou. Tedy k sestavení jídelníčku, který je skutečně čistě na míru, je třeba zajít na vyšetření k čínskému lékaři, nebo lékaři ajurvédy. Tito zjistí Váš zdravotní stav s ohledem na budoucnost. Na internu, kde zjistí Váš akutální stav. A na fyzioterapii, kde zjistí jaká forma pohybu, je právě pro Vás ta nejlepší. Nu a v neposlední řadě velmi pomůže regrese.


Pochopitelně, pokud nechcete až tak ucelený systém, mohu vytvořit jídelníček i bez toho. Jídelníček, který zahrnuje maso, ale i bezmasá jídla. Tedy vegetariánský, či veganský jídelníček. Sama více jak 2 roky nejím maso a masné výrobky a cítím se tak dobře. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat